Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Gyakran ismételt kérdések

1. Hogyan tudok rendelni a webáruházból?

Egyszerűen! Válaszd ki a kívánt könyvet vagy könyvjelzőt, tedd a kosárba, majd kövesd a pénztár folyamatát. A rendelés leadása után visszaigazoló e-mailt küldünk.

2. Milyen fizetési módokat fogadtok el?

Jelenleg az alábbi fizetési módokat támogatjuk:

  • Bankkártyás fizetés (Visa, MasterCard, Maestro)

  • Utánvét (készpénz vagy bankkártya a futárnál)

3. Mennyi idő alatt érkezik meg a rendelésem?

A csomagok feldolgozása 1-2 munkanapot vesz igénybe. A kiszállítás ezután általában 4-5 munkanap. Ünnepi időszakban ez hosszabb lehet.

4. Milyen szállítási módok közül választhatok?

  • Futárszolgálat házhozszállítással

  • Csomagautomata (Foxpost, Packeta stb.)

  • Postai kézbesítés

5. Külföldre is szállítotok?

Jelenleg csak Magyarország területén vállalunk szállítást. Külföldi rendeléshez kérjük, vedd fel velünk a kapcsolatot.

6. Mit tehetek, ha sérült könyvet vagy hibás terméket kaptam?

Nagyon sajnáljuk! Kérjük, írj nekünk az paussekft@gmail.hu e-mail címre fotóval együtt, és mindent megteszünk a probléma orvoslásáért.

7. Visszaküldhetem a terméket, ha meggondoltam magam?

Igen. A vásárlástól számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhatsz. A visszaküldés költsége a vásárlót terheli, kivéve ha a hiba a mi hibánkból történt.

8. Van ajándékutalványotok?

Igen, különböző értékű ajándékutalványokat kínálunk, melyeket online lehet megvásárolni és e-mailben küldünk el.

9. Kérhetek díszcsomagolást?

Igen! A pénztár oldalon jelezheted, ha díszcsomagolást kérsz – tökéletes ajándéknak!

10. Hogyan léphetek kapcsolatba veletek?

Az alábbi módokon érhetsz el minket:

  • E-mail: paussekft@gmail.hu 

  • Telefon: +36 30 073 2568

  • Kapcsolatfelvételi űrlapunkon keresztül a Kapcsolat oldalon